Blogia
VARMT IGEN

Overbooking a la prestatgeria

Overbooking a la prestatgeria

Que quedi com  advertència: aquest post serveix com a avís públic que l’adquisició de nous llibres queda suspesa (excepte per raons laborals i formatives) fins a proper avís. La raó: ja no em queda més espai a la prestatgeria, i menys encara al prestatge "d’honor" del qual he hagut de desallotjar l’edició de butxaca de Pride and Prejudice que tantes relectures ha patit.

I el culpable d’aquesta declaració d’intencions és ni més ni menys que el meu nou descobriment de compra per internet: The Book Depository. N’havia sentit a parlar per diferents blocs, i finalment ara farà un mes em vaig atrevir a provar-ho, i no tinc més que recomanar-lo també al meu torn.

The Book Depository és una botiga online de llibres en anglès. Tenen un amplíssim catàleg, amb edicions tant de butxaca com de tapa dura. Els preus són molt barats: hi ha clàssics en edicions Penguin antigues que es poden comprar per 2 o 3 euros, i els llibres de coberta dura els pots trobar des de 9 euros, si tens sort. Però el millor de tot és que ofereixen transport gratuït a un munt de països, inclosa Espanya, així que la diferència amb altres botigues per internet de llibres es converteix llavors en abismal.

He de reconèixer que, com molts, tenia les meves reserves davant tanta oferta econòmica. Però em vaig atrevir amb una comanda de tres llibres per menys de vint euros en total, i no em puc pas queixar dels resultats. Els dos llibres de butxaca que vaig encarregar van arribar sans i estalvis, i en una sola setmana: el més petit va arribar en un sobre d’aquestes amb protecció directament a la bústia, i el més gruixut en una capsa que vaig haver de recollir a Correus.

Amb el tercer vaig tenir problemes logístics, però és precisament en aquests casos quan un pot avaluar del tot l’eficiència del servei. Vaig demanar l’edició Winchester de Persuasion, de Jane Austen, però malauradament es va esgotar abans que me la poguessin enviar. En tan sols quatre dies em van notificar el problema i em van retornar automàticament els diners a la meva targeta de crèdit. I dues setmanes més tard, per fi vaig aconseguir comprar el llibre, tot i que a hores d’ara torna a estar esgotat...

Així que aquí teniu la presentació de les meves darreres adqusicions: la joia de la corona és sens dubte aquesta edició de Persuasion que ha arribat just avui, i que permet que el prestatge dedicat a Jane Austen (espai que comparteix amb els Harry Potter i Dickens, entre d’altres) tingui aquest aspecte tan espectacular:

Share photos on twitter with Twitpic

Després tenim les altres dues adquisicions a través del meu nou descobriment: una edició de butxaca de Jane Eyre de Charlotte Brontë que m’encanta. És una edició de fa uns pocs anys de Penguin, amb la coberta de color verd, que m’entusiasma. D’altra banda, tenim Little Dorrit de Charles Dickens, que em moria ganes de llegir i no trobava enlloc, tot i que té el gran repte de superar les 800 planes...

Finalment, aprofito per presentar també en societat les meves adquisicions franceses: un Oliver Twist de segona mà comprat a Shakespeare and Company, i Old Possum Book of Practical Cats, de T.S. Elliot, descobert a una prestatge de Abbey Bookshop. Ambdues llibreries, considerades de les millors del món, al centre de París.

3 comentarios

sfer -

Jo fa temps que sóc clienta de "The Book Depository", i afegeixo: un cop vaig tenir problemes amb un llibre. No em va arribar. Era d'una comanda de 3, i els altres 2 havien arribat perfectament, sense cap problema. Vaig posar-me en contacte amb ells i em van recomanar que preguntés a la meva oficina de correus. Així ho vaig fer, però a correus el paquet no el tenien i em van dir que passats 15 dies el retornaven a l'emissor. Els ho vaig comunicar a "The Book Depository", i sense cap despesa extra, em van fer arribar un segon exemplar. Res de "no ens fem responsables dels paquets que no arriben a destinació"... Molt bon servei, jo el recomano a tort i a dret :-)

antonio -

Azahara, harías bien en leer "Expiación" del gran escritor Ian McEwan, incluso la peli está bien; esto por si acaso no la has leido, es un aggiormamiento del novelón del XIX, con técnicas novedosas.

Qué bien reencontrarte aun en lo virtual, suerte con la casa e hipoteca, qué envidia por tus viajes.

Saludos.

Antonio Ezpe.

La Lectora -

Ostres, quina enveja, quants llibres!! En quant tingui internet, mirare aquesta pagina que dius, tot i que no crec que fins al Japo lfenviament sigui gratuit, pero li fare un ullada!! Jo, per la meva banda, em vaig morir de la ilElusio quan, obrint i triant dfentre les coses que em va deixar la Susana, vaig obrir-ne una de petiteta i va sortir ni mes ni menys que... Harry Potter and The Deathly Hallows!!! Mare meva, gairebe crido i tot de lfemocio! Jejeje! Perque un dels meus reptes dfaquesta estada meva al Japo es llegir-me Harry Potter en japones. Almenys el 4t, que es el meu prefe... :P