Blogia
VARMT IGEN

Per què? Per què?!!

Per què? Per què?!!

Després d'unes setmanes dures de tornada a la feina les coses em començaven a anar bé. Ahir a la nit estava contenta i tot per diferents motius.

1. Tinc el meu primer pont des de fa no sé quant de temps. I diumenge vaig a veure a Amaral, que toquen a les festes de Sant Magí (bé, avui les contalles de Sant Magí, que tampoc m'entusiasmen tant, però estan bé...).

2. He aconseguit que em donin permís per fer segon d'àrab a l'EOI (tot i que em costarà tornar-me mig boja per combinar-m'ho amb la feina, i hauré de sacrificar segurament la meitat de la lliçó cada dia...)

3. He aconseguit anar a la piscina d'una forma regular. Aquesta setmana he fet campana, sí, però estic guanyant en velocitat, resistència... I d'aquí no res seré la Michael Phelps femenina (jiji).

4. Sí, fan Olimpíades a la tele!!! I em puc passar els matins veient esports que de veritat m'agraden però que mai fan a la tele: natació, gimnàstica, atletisme... Visca Pekín 2008 i avall el canvi horari!! (i gràcies per les reemissions i la web de rtve!).

5. Després de dos mesos en blanc, he aconseguit acabar-me un llibre. Vale, sí, és el Diari de Bridget Jones, però després de tanta sequera més val començar per poc, no?

6. He començat a llegir-me El Senyor dels Anells. De moment només explica un munt de coses dels hobbits que no m'interessen gens, però a veure si millora...

7. M'he organitzat: no mato les meves plantes de set, vaig a comprar quan toca, faig la rentadora quan toca (i no, els llençols ja no surten caminant sols cap a la rentadora del temps que fa que no penso en ells...). I sempre hi ha gelat a la nevera (vainilla amb cookies de la Sirena... yuuuummm)

8. No fa calor! Puc dormir tapada, el cabell se m'asseca quan surto de la dutxa i no cal anar en bikini a treballar! (avui fa un vent de collons, però això és una altra història).

Doncs algú em pot explicar per què a algú se li ha acudit endarrerir l'estrena de la pel·lícula de Harry Potter fins al Juliol quan estava prevista pel Novembre? Quan ja hi havia data d'estrena a Espanya (28 de novembre)? Quin sentit té estrenar-la quan ja s'hauran acabat de gravar les dues últimes??? Jo no entenc res...

1 comentario

Nemui -

1. Jo ja ni recordava que era festiu avui (allà) >_<

2. Ànims amb l'Àrab! Jo he de fer prova d'accés i hi ha uns horaris de merda (de 5 a 7, qui pot anar a aquestes hores!?!)

3. Felicitats!! Potser per Tokyo 2016 et veiem com a representant espanyola i jo puc cobrir les competicions en exclusiva! xD

4. Natació sincronitzada!!

5. El diari de Bridget Jones l'he llegit com mil cops! És el típic llibre que llegeixes quan no saps què llegir i sempre et fa riure! (La primera peli també)

6. No, no es torna interessant, ho sento. El segon llibre el vaig llegir fins el capítol 5 i el tercer encara està a dins del plàstic en què venia. Des de 1996 (Fa moooolt de temps d'això..)

7. Gelaaat! jo sóc més de dulce de leche o de nueces de macadàmia, per això :P

8. Quina enveja!! Aquí estem a 32 graus a les 7 de la tarda, quan ja és de nit!!! >_<

No tenia ni idea de la peli. Pensa que al Japó fa dues setmanes que va sortir la traducció al japonès...

I en 5 die... torno a Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!