Blogia
VARMT IGEN

Per fi és Dissabte!!

Desgràciadament, últimament només tinc temps d'actualitzar aquest bloc durant els caps de setmana... I crec que així continuaran les coses fins que a la feina no contractin algú nou! Per sort, avui ja és dissabte, i he pogut relaxar-me i entretenir-me una mica. Demà vaig al Prat a tenir una dosi de clima familiar, i aprofitaré per llegir una mica al tren, que si no el meu retorn al món de bookcrossing quedarà molt malament si acabo aquest mes sense afegir cap lectura més a la llista (per més informació, teniu l'enllaç a la meva prestatgeria virtual...).

Aquest hivern, i a causa de les vacances que estem planejant i que suposaran una despesa extra, havia decidit no anar de rebaixes. Però malauradament la mort en servei de les meves sabates, la cremallera atascada de les meves botes negres, i el fet que les altres botes estiguin agonitzant, m'ha obligat a tirar de diners estalviats d'aniversari i actualitzar una mica el sabater. He anat al "súper" de calçat que hi ha al costat de la feina i he aprofitat les ofertes per comprar-me unes bambes i unes botes noves.  Aquí teniu les imatges:


Ahir a la nit ja vam iniciar la celebració del "ja és cap de setmana" anant a sopar fora. Feia segles que no ho fèiem també per la voluntat d'estalvi per l'estiu. Vam anar a un lloc "bueno, bonito, barato" que hi ha al costat de casa i que no havíem provat mai. Es diu l'Espill, i t'hi fan seure a unes cadires de roba toves, i amb tauletes d'aquestes baixes... Les taules estan separades per cortines, el sostre és baix, i tot és bastant maco. A més, fan crepes força bones, i ens vam fotre un "atracón" de nachos amb guacamole.
Aquesta nit tinc una invasió de fans del futbol a casa, moment que segurament aprofitaré per avançar una mica també en la lectura o tancar-me a l'ordinador... Què maco és no fer res!

 

0 comentarios