Blogia
VARMT IGEN

Sóc... ¿apte?

Sóc... ¿apte?

Missió superada. Aquest hivern em vaig plantejar el repte de, a banda de continuar amb les classes a l'EOI, treure'm per lliure el nivell D de català. El que significava que m'havia de comprar els llibres i obligar-me a anar estudiant per tal de poder aprovar l'examen a finals de maig. M'ho vaig plantejar, també, com una prova per a l'aventura que vull començar el curs vinent: apuntar-me a la UNED a estudiar Història de l'Art, i mantenir d'alguna forma els estudis d'àrab.

Doncs bé, l'experiment al final ha sortit bé. Han valgut la pena tots els matins que passava enganxada al llibre i el quadern d'exercicis, els dos dies de festa reservats per a repassar histèrica el temari i, sobretot, el dissabte perdut i les cinc hores sense poder anar al lavabo mentre feia l'examen. El passat divendres em van dir que havia aprovat, així que aquesta és ja una etapa superada i de la qual no m'hauré de preocupar més.

Això sí, aconseguir saber la nota ha estat una altra aventura. Tot i que en teoria s'havien de penjar per internet al matí, no va ser fins a les cinc de la tarda que les vam poder consultar, tot i que vaig poder consultar les llistes oficials de forma física al migdia. Us podeu imaginar el tremolor de mans mentre feia passar els fulls fins arribar al meu nom! El més divertit de tot plegat és que, un examen que qualifica el "nivell superior" en català, et doni els resultats fent una falta d'ortografia tan garrafal: és a dir, jo sóc "apte" en el nivell D de català?? He de passar una operació de canvi de sexe per poder recollir el meu títol?

1 comentario

La Lectora -

Felicitats Sr. Apte Palomares!! :P Tot i que no dubtava pas que aprovessis :) Quina nota has tret, per curiositat?