Blogia
VARMT IGEN

Analfabeta digital

Analfabeta digital

Aquest matí em disposava tota feliç a actualitzar aquest blog i després veure el primer capítol de Gilmore Girls abans d'anar a la feina. En obrir la plana, m'ha tornat a assaltar una idea que últimament tinc força, i és que no m'agradava l'aspecte del blog. No sé si perquè jo no ho vaig fer bé al principi o perquè la gent de blogia ha canviat els paràmetres predeterminats, però la lletra apareix gran i atapeïda, i trobava que no era gaire llegible. I una altra cosa que m'obsessiona: m'ha desaparegut la data que apareixia a l'encapçalament de cada article.

Així que jo tota feliç entro a l'apartat d'aparença i començo a regirar. Primer busco com tornar a col·locar la data; activo tot l'activable i res de res, la data desapareguda. Pensant que ja ho seguiré mirant més endavant, decideixo arreglar el tema de la font dels articles. Tampoc trobo res de res. Enmig de la desesperació, obro el blog amb l'internet explorer (jo faig servir mozilla) per veure si aquí sí que apareix la data. I no, ella no surt, però per culpa de la foto de l'snoopy gegant que tenia abans com a logo, tota la plana es desquadra en aquest tipus de navegador (ho sento pels que heu patit aquesta versió tots aquests mesos).

Tornem-hi a l'apartat d'aparença: elimino la foto de l'snoopy i decideixo canviar l'encapçalament de la plana, ja que descubreixo la funció per pujar-hi una foto. I aquí no us dic cap mentida si afirmo que m'he estat ¡una hora! per aconseguir pujar aquesta foto meravellosa del gira-sol que ara veieu (si no la veieu, feu actualitzar vàries vegades, que es veu que costa que els navegadors agafin l'última versió del blog). I aquesta foto no és la primera que he escollit, de fet, perquè el sistema s'emperrava en tan sols col·locar-me una imatge que quedava mal ajustada.

Un cop assolit l'objectiu trobo, de pura casualitat, com canviar el tipus de font del text i l'interliniat. Justament per on havia mirat cent cops abans. Corregeixo això i el color de fons (aquí de forma més ràpida) i me n'he d'anar pitant cap a la feina sense haver actualitzat i sense veure la sèrie que volia veure.

Ah, i la data segueix sense aparèixer (però espero que us agradi el nou disseny retocat!).

0 comentarios