Blogia
VARMT IGEN

Acabat!

Acabat!

Celebrem-ho!. He aconseguit ensortir-me'n d'unes angines-constipat que m'ha tingut dues setmanes sota mínims, els Reis m'han portat un rellotge moolt maco i un reproductor de dvd amb tdt (yay!) i, el que és més important de tot, he aconseguit acabat el dossier de deures de nadal d'àrab!

Feia com dos anys que no tenia deures de res. I sí, a classes d'àrab ens fan fer alguns exercicis, però res tan malvat com aquest dossier que m'ha tingut capficada tres setmanes! Amb el constipat i tot plegat m'era difícil concentrar-me, així que he hagut d'anar-ho deixant per més endavant. I entre ahir i avui per fi he aconseguit acabar la vintena d'exercicis. Tot i així, m'ha costat suar sang, ja que hi havia moltes frases que ni entenia, sense vocals al text (per què ha de ser tan estranya aquesta llengua?!!?) i amb uns coneixements de gramàtica que definitivament no tinc.

A finals de mes tindrem el primer examen, i no tinc ni idea de com m'ho faré per estudiar amb la feina... Últimament tots arribem al cap de setmana massa cansats com per fer un esforç com estudiar.. sinó que el cos et demana dormir, llegir tranquil·lament, anar al cine, mandrejar...  Suposo que m'hauré de carregar les piles de l'energia positiva que vaig proposar-me pel 2008 i posar-me fil a l'agulla!!

0 comentarios